keskiviikko 3. joulukuuta 2008

iltapäivän ratoksi...

Lukeekohan kukaan tätä mun pikku sivuani?
Joskus jahkaantuu miettimään, minkälaisia ihmisiä tätä mahtaa käydä katsomassa. Teen tunnustuksen, olen tehnyt pientä "tilastointia" sivun kävijöistä. Tyyliin kuinka monta käy sivua katsomassa, mistä kaupungista jne... Yllätys yllätys, suurin osa kävijöistä on omasta kotikaupungistani. Jota en paljastakaan :) Eilen 2.12, joka on muuten syntymäpäiväni, sivusto koki all-time huippukävijämäärän 11!!
Mitäkö olen viimeaikoina puuhaillut? En juuri mitään. Eilen vietin mahtavia synttäreitä. Sain yllättäen eräältä hyvin sairaalta tuntemattomalta mieheltä lahjaksi pienen lasisen enkelin. Hassua. Sitten vanhempani ja suloinen pikkusiskoni olivat ostaneet minulle lahjaksi marimekon iloisen takin. Opettajani sanoi tänään koulussa, että se sopii minulle hyvin, Kylli Tädilläkin oli kuulemma samanlainen. Sanoin opettajalle, että minulla oli hämärä mielikuva Kylli Tädistä. Mahtaako hän elää vielä? En usko. Lisäksi neljä ystävää kävivät piristämässä minua läsnäolollaan. Laitoin pannukakkua ja mansikkahilloa. Sitten oli kahvia. Olisin halunnut tarjota enemmän, mutta en jaksanut laittaa sen kummempia sörsseleitä.
JAa, nyt tulikin mieleeni. Millaisia lastenkirjoja olette lukeneet lapsena? Minä luin Aku Ankkoja. Minulle ei ole lapsena luettu kovinkaan paljoa, itse kehityin sitten omia aikojani lukutoukaksi. Jos olisin lapsi, haluaisin että minulle luettaisiin Minttua (siis aivan ihanaa se kuvitus!) ja Tatua ja PAtua. Muistaakohan kukaan kuvittajaa Matti Louhi? Hänellä on myös tosi herkullisia kuvituksia. Onkohan Kristiina Louhi hänelle sukua? TAitavat molemmat olla kuvittajia.
Istun tässä suvantohetkenä koneella ja juon suklaakahvia. On hauskaa antaa joskus vaan ajatuksen virrata. Sitten lipua itse ajatustensa mukana ja katsoa mistä itsensä löytää. .....


Rauhaisaa talvi-iltaa......

Ei kommentteja: